Продавець Saga Market розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6567 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (68) 013-58-82
+380 (63) 966-82-89
вул. Небесної Сотні, 10, 33017, Рівне, Україна
Інтернет-магазин корисних товарів
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення та обміну: Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем. Умови повернення товарів належної якості: Компанія Saga Market – дбає про своїх покупців, і якщо товар Вам не підійшов, ми завжди готові його обміняти або повернути гроші. Обмін товару або повернення грошей проводиться протягом 14 днів після отримання товару. Повернення коштів проводиться протягом 2-х днів з моменту, коли продавець забрав товар із відділення Нової пошти. Який товар підлягає обміну, поверненню: 1. товар, на який є чек нової пошти 2. товар в оригінальній упаковці із збереженими бирками та ярликами, який не був у вжитку 3. товар, після купівлі якого не минуло 14 днів Щоб здійснити обмін, повернення вам необхідно: Написати повідомлення в чаті на промі, viber, telegram, за номером 0680135882 або зателефонувати за цим номером. Повідомити номер замовлення або номер телефону, на який оформлялося замовлення, причина повернення або обміну товару. Менеджер надасть інформацію для відправки товару, доставку оплачує покупець Умови оплати доставки при поверненні: 1. При поверненні товару та відправці покупцю нового товару доставку оплачує покупець. При цьому відправка нового товару здійснюється тільки після отримання та огляду товару, що повертається. 2. При поверненні коштів, у разі несплати товару, що повертається покупцем, сума доставки віднімається з покупця. 3. Якщо товар не відповідав опису провини продавця, доставку з обох сторін оплачує продавець. Процедура повернення товару неналежної якості: 1. Зателефонуйте нам та повідомте про намір повернути оплачений товар; 2. Повідомте № декларації надісланої посилки та № банківської картки для повернення коштів; 3. Після отримання товару протягом двох робочих днів ми повертаємо Вам гроші чи інший товар Усі послуги перевізників чи комісії, переказ коштів проходять за наш рахунок. Обмін та повернення товару здійснюється через Нову пошту: Лафета Григорій Валерійович м. Рівне №21 відділення Нової пошти тел. 0680135882 Повернення коштів провадиться після отримання товару. Повернення коштів здійснюється на карту Повернення коштів провадиться протягом 2 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти продавцем.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner